Saturday, April 6, 2013

Client Testimonies~ April 2013

Pace voua,fr.Harry!
Ma numesc Igor Toma. Ma trudesc al cincilea an in lucrarea Domnului la L de
N ca contabil. In acest timp, am intalnit diferiti oameni,dar am inteles un
lucru, ca Dumnezeu lucreaza minunat la inima lor si le doreste
mantuirea,caci pentru Domnul un suflet e mai scump decat toate bogatiile
lumii. Ma bucur forte mult, fr. Harry, ca Domnul va pus pe inima aceasta
lucrare mare. Eu totdeauna ma gandesc ca chiar pentru un suflet mantuit
merita de infiintat asa centre de reabilitare.
Domnul sa va binecuvinteze, sa va dea multa sanatate in corp si mai mult in
sufletul d-voastra!

PEACE TO YOU BRO HARRY!

MY NAME IS IGOR TOMA. I HAVE BEEN WORKING FOR THE PLACE OF HOPE FOR 5 YEARS ALREADY AS AN ACCOUNTANT. I MET ALL KIND OF PEOPLE WHILE WORKING IN HERE AND I DO UNDERSTAND ONE THING; THAT GOD WORKS IN A WONDERFUL WAY IN THEIR HEARTS AND HE WANTS THEIR SALVATION BECAUSE FOR GOD ONE SOUL IS MORE PRECIOUS THAN ALL THE RICHES ONF THIS WORLD. I AM SO GLAD BRO HARRY THAT GOD LAID ON YOUR HEART THIS GREAT WORK. I ALWAYS BELIEVED THAT IT IS WORTH TO HAVE A PLACE LIKE THIS EVEN WHEN ONE SOUL TO BE SAVED.

MAY GOD BLESS YOU AND GIVE YOU MUCH HEALTH IN THE BODY AND SPIRIT.

Ma numesc Vasilie, sunt din Cernauti.
Un prieten de-al meu m-a ajutat sa ajung la L de N. Am un an de cand sant
aici. Domnul a facut o schimbare mare in viata mea, am lasat fumatul si
bautura si m-am impacat cu El . Sunt foarte bucuros!
Dumnezeu sa va binecuvinteze pentru lucrarea pe care o faceti!

MY NAME IS VASILE AND I AM FROM CERNIVTSI

A FRIEND OF MINE HELPED ME GET INTO THE PLACE OF HOPE. I HAVE BEEN HERE FOR
NEARLY ONE YEAR. GOD MADE A GREAT CHANGE IN MY LIFE, I GAVE UP SMOKING AND DRINKING AND I AM AT PEACE WITH GOD AND I AM SO GLAD!

Pace voua si fam. d-voastre!
Va scrie fr. Vova coc. Va multumesc mult pentru L de N unde l-am cunoscut pe
Dumnezeu. Pe 27 martie am implinit 63 de ani. Ii slujesc Domnului fiindca El este
Mantuito rul meu, care m-a scapat de la pierzare.

Domnul sa va binecuvinteze!

PEACE TO YOU AND YOUR FAMILY!

MY NAME IS VOVA. THANK YOU FOR THE PLACE OF HOPE WHERE I FOUND GOD.
I WAS 63 ON MARCH 27. I SERVE THE LORD BECAUSE HE IS MY SAVIOR WHO SAVE ME
FROM DEATH. GOD BLESS YOU!

Ma numesc Mihail. Sunt din Calus.
M-am nascut in familie de arhitector. La varsta de doi ani mi-a murit
tatal.Am ramas cu mama si sora mea.Mama s-a maritat a doua oara si a mai
nascut un baietel,in urma a murit si tatal vitrig.La varsta de 14 ani am
gustat alcoolul si nu mi-a placut.Aceasta a fost numai prima parere.Pana la
20 de ani m-am ocupat cu sportul,invatam,s-a ivit o companie in care trebuia
sa intrebuintez alcool.Atunci mi se parea ca sant cel mai fericit si ca am
aflat ceva nou in viata.Cu anii am ajuns sa fiu dependent de alcool.
Datorita L de N din nou am inceput sa inteleg sensul vietii si sa fiu
interesat de ceva mai mult decat alcoolul.Sunt foarte multumitor tuturor
lucratorilor acestui centru pentru lucrarea care o fac si multumesc D-lui
pentru mila care a avut-o pentru mine.

In noiembrie anul trecut m-am predat D-lui pentru ca mai departe sa-i
slujesc Lui si El sa-mi fie calauza.A Lui sa fie slava in veci Amin.

MY NAME IS MIHAI. I AM FROM CALUS

I WAS BORN IN A FAMILY OF ARCHITECS. AT THE AGE OF 2 MY FATHER DIED. I WAS
LEFT WITH MY MOTHER AND SISTER. MY MOTHER REMARIED AND GAVE BIRTH TO A BOY WHO LATER DIED SAME MY STEP DAD DIED SOON AFTER THAT. AT THE AGE OF 14. I HAVE TASTED THE ALCOHOL AND I DID NOT LIKE IT. THAT WAS MY FIRST IMPRESSION. UP TO THE AGE OF 20 I PRACTICED SPORTS AND THAT LIFE STYLE DEMANDED THE COMPANY OF ALCOHOL AND PRTIES. AT THAT TIME I THOUGHT THIS IS HAPINESS BUT SOON I BECAME ADDICTED TO ALCOHOL.

COMING TO THE PLACE OF HOPE WAS THE BEGINNING OF ME GETTING A NEW
UNDERSTANDING OF THE MEANING OF LIFE AND TO FIND OUT THAT LIFE IS MORE THAN ALCOHOL. I AM GREATFUL FOR ALL THE WORKERS AND THE WORK AT THE CENTER. I AM GREATFUL FOR GOD'S MERCY TOWARDS ME.

LAST NOVEMBER I GAVE MY LIFE TO THE LORD AND I WISH TO SERVE HIM, FOR HIM TO BE MY GUIDE AND ME  TO GIVE HIM THE GLORY FOR EVER AND EVER AMIN.

No comments:

Post a Comment